Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2011 16:16 - ясновидство - магии
Автор: krasimira64 Категория: Тя и той   
Прочетен: 4108 Коментари: 12 Гласове:
3

Последна промяна: 19.12.2023 07:40


Ясновидство -восъколеене -премахване на страх и стрес -откриване и разваляне на магии -изчистване на проклятия -откриване на изгубени вещи -събиране на разделени двойки -решаване на семейни и бизнес проблеми -гледане в миналото и бъдещето Красимира - Варна - 0889160166, 0876198670



Гласувай:
3




1. анонимен - ясновидство - магии
14.09.2011 10:19
Аз чувствах,че има нещо Не ми вървеше отпаднал бях не работех пълноценно,след като Красимира ми изля восък на другия ден едно синьо голямо кълбо излезе от дома ми от което се чувствувам добре и за което и благодаря и хиляди благодарности и и пожелавам все така да помага на хората от вярващия
цитирай
2. анонимен - питане
14.09.2011 23:20
А кой прави магий ,посочете ми някой да отида на консултация при него,по личен въпрос?
цитирай
3. анонимен - Vizhitena sim !!!
07.11.2011 02:40
Krasimira beshe cast ot moya jivot prez poslednite 2 godini.Vsicki neyni prognozi se osishtestviha. Blagodarenie na neya az otkrih pravilniya pit kim moeto shtastie i uspeh.
Blagodarya ti Krase! Sigurna sim ce s tvoite zalojbi i umeniya shte imash golyam potok ot
hora koito ste ti povyarvat i otsenyat .
цитирай
4. анонимен - Много съм и благодарна
09.01.2012 16:12
Красимира има наистина невероятна дарба.Помогна ми за много важни неща отностно бъдещето ми.Помогна ми да вляза да уча там, където исках, помогна ми и при трудните изпити.Има невероятни умения и видя всичко, от което се интересувах, затова бих посъветвала всеки, който има нужда да отиде при нея за да реши и неговите проблеми.
цитирай
5. анонимен - indigo
24.07.2012 02:26

pravih mnogo testove za indigo i se okaza che az sam takava,no ne sam napalno sigurna, za tovaa se obrashtam kam teb
цитирай
6. анонимен - КА
02.11.2012 17:49
Красимира има невероятни възможности да ВИЖДА неща, които са непонятни за другите. Как го прави...........???!!! Браво, браво, все така да продължава да помага на хората, да дарява с доброта и красота света.............Преди години наша близка, болна от болестта на Алцхаймер изчезна, изгуби се, докато се лекуваше в болница. Как и къде ли не я търсихме................по пазари, магазини,по градски транспорт , гари, при клошари,болници, морги....... обявихме търсенето и чрез полиция и по тв..... Красимира каза" Вие , близките няма да я намерите, тя сама леля П. ще се намери..........." Действително така и стана- Леля П. изведнъж се беше обадила на снаха си по телефона......и сама се намери..............
цитирай
7. ivosam2 - ivo
11.11.2012 12:37
blagodaria krasi za vsi4ko koeto pravish za men v tezi trudni vremena!blagodaria 4e otmaxvash decata koito 4uvam 4uvstvam se straxotno!blagodaria 4e mipomagash i v li4nia jivot,4e se 4istia malko po malko ot tazi moja kovarna bolest!shte se vijdame .jelaia ti zdrave i mnogo zbudnati me4ti,kakto i na blizkite ti.neka bog da te saputstva v vsiako edno na4inanie! :)
цитирай
8. glorious440 - Blagodarnost ot GALQ ,VRA4ANSKi okrug
10.02.2013 19:27
Lelio Krase,blagodarq za vremeto ,v koeto be do men, za nasokite,po putq,v koito se lutax,blagodarq za spokositvieto i toplotata,s koqto me posre6tna v minuti,kogato xorata okolo men se opitvaxa me precakat i obrekat na smurt,dali ottuk ili ot Gyrciq,az pak 6te oblegna ramo na teb,za6toto iskam ili ne iskam priznaq ti me vode6e prez smurtta za da ostana jiva.Suvetvam xorata,koito 6te pro4etat tova da sa spokoini i dobri, da tyrsqt dobroto v xorata ,da xodqt na cerkva,za6toto zloto e dostatu4no obozrimo i da povqrvat v teb ,kogato im se naloji i da ne im se nalaga.Do skoro,celuvki.
цитирай
9. mih1977 - Поднасям искрена и дълбока благ...
24.09.2014 16:38
Поднасям искрена и дълбока благодарност на Красимира! Загубих обичан човек и Красимира ми помогна да преживея трагедията. Не можех да работя зъболекарската си професия, не можех да почивам, нищо не чувствах, освен болка и умора. Благодарение уменията на Красимира оцелях психически и физически. Благодаря!
цитирай
10. aleksaa - Thank you!
06.02.2015 19:21
Amazing lady! All that she said about my future, my health and family came true! She has a talent! Thank you very much again for helping me with the problems!

Greetings!
Alexa
цитирай
11. vanilli - открити ключове на невероятно място
24.02.2016 19:17
загубихме ключовете на колата, лошото беше, че колата е спряна пред блока, а ключовете ги затрихме между колата и апартамента и се страхувахме, да не сме ги затрили навън, защото със алармата много лесно можеше да се разбере коя е колата. Обърнахме джобовете, стълбището, асансьора, пътеката до колата. Никъде ги нямаше. Сетих се за Краси, търсих просто потвърждение дали са вкъщи или някой ги е намерил. Каза ми да не се притеснявам и да и звънна след малко. Като звъннах пак ми каза, че е са в малко помещение с дрехи, да търся и ако не ги намеря да звънна пак. Решихме, че е в коридора, преджобихме всички дрехи, не го намерихме, звъннах пак. Каза ми, че е някъде като на пода, ама малко по-високо, близо до банята. Веднага се сетих за мокрото, където са кошовете с прането, в него беше прахосмукачката, перяща, с два контейнера един в друг, вдигнах с единия и ключовете бяха под него. Точно, както Краси каза, до дрехи, в малка стая, почти на пода, защото контейнера на прахосмукачката е на колелца, около 3-4 см над пода. Явно детето ги е пуснало там, докато не сме гледали. След второто обаждане, обаче ги намерихме за няма и минута. Безкрайни благодарности!
цитирай
12. viligeorgieva1170 - Благодаря!
13.12.2016 11:24
Бях при ясновидката Красимира.
Преди година и половина имах връзка с мъж който беше женен с дете. С него бяхме заедно близо 4 години. Всичко беше добре докато смени работата си. Там където започна да работи имаше много жени,от които зависеше работата и заплатата му.
Първата, която ми каза Красимира, беше точно описание на външния вид и годините. Второто, беше че има дете – момиче. Третото, беше описание на жените с които имаше връзка. По-късно разбрах че детето му е осиновено и че има дете от друга жена. По описанието на жените, с които ходеше ги разпознах, след като се видях с тях. След няколко месеца се видяхме отново и тя ми каза, че е говорила по телефона с жена, която иска да и гледа за мъж, с когото иска да бъде и да го раздели с жена му. Описанието и името на мъжа беше същото, като на този, с когото аз се срещах. След известно време намерих в телефона му номера на същата жена, която и беше звънила.
Всичко, което ми беше казала досега, се случи. Тя ми помогна да разбера истината и да се опомня, че това не е човекът, в когото се бях влюбила и обичах.
И най-важното е, че не е шарлатанка, която да те лъже и изнудва за пари.
Благодаря ти, Краси!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krasimira64
Категория: Тя и той
Прочетен: 18457
Постинги: 1
Коментари: 12
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930